24 Haziran 2026 16:45:10
Gülüç Belediyesi, Aşure Günü dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulunacak.
Gülüç Belediye Başkanı Sadık Recep Kara, paylaşmanın, bereketin ve kardeşliğin simgesi olan Aşure Günü’nü hemşehrileriyle birlikte idrak etmekten mutluluk duyduklarını belirterek tüm vatandaşları programa davet etti.
26 Haziran Cuma günü, cuma namazının ardından beldedeki camilerin önünde gerçekleştirilecek aşure ikramında vatandaşlar aynı sofranın bereketini paylaşacak.
Başkan Kara, mesajında birlik ve beraberliğin daim olması temennisinde bulunarak, tüm vatandaşların Aşure Günü’nü kutladı ve günün hayırlara vesile olmasını diledi.
Haber :
Bu Haber 16 defa okundu
ETİKETLER : Yazdır




















