BAŞKAN POSBIYIK'TAN ERDEMİR'İN KURULUŞUNA KUTLAMA MESAJI
Karadeniz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Erdemir'in 60. Kuruluş Yıldönümünü kutladı.
15 Mayis 2025 14:53:37
Karadeniz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Erdemir'in 60. Kuruluş Yıldönümünü kutladı.
Başkan Posbıyık, sosyal medya hesabından yayınladığı mesaj şu şekilde:
"11 Mayıs 1960 yılında şehrimizde kurulan ve 1965'de hizmete başlayan, Kdz. Ereğli halkının da alın teriyle, Türkiye’nin sanayi ve ekonomisinin gelişmesinde önemli yeri olan Erdemir, şirin bir balıkçı kasabasının tarihinde, ekonomik, sosyal ve kültürel yaşamında büyük değişimlere yol açmıştır.
Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları’nın (ERDEMİR) 60. kuruluş yıldönümünü kutluyorum."
Haber :
Bu Haber 229 defa okundu
ETİKETLER : Yazdır
Çok Okunanlar
» Henüz BUGÜN Haber Görünmüyor















