KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ AŞURE PAYLAŞACAK
Kdz. Ereğli Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla 11 Temmuz Cuma günü saat 13.45’de İnönü Parkı’nda vatandaşlara aşure dağıtacak. Belediye Başkanı Halil Posbıyık, “Bereketin, birlik ve beraberliğin, kardeşliğin ve dayanışmanın simgesi aşure paylaşımımıza tüm halkımızı davet ediyorum” dedi.
09 Temmuz 2025 12:53:59
Kdz. Ereğli Belediyesi, geleneksel hale getirdiği aşure dağıtımını bu yıl Muharrem ayında da sürdürüyor.
11 Temmuz Cuma günü saat 13.45’de İnönü Parkı’nda vatandaşlara aşure dağıtılacak. Belediye Başkanı Halil Posbıyık, “Bereketin, birlik ve beraberliğin, kardeşliğin ve dayanışmanın simgesi aşure paylaşımımıza tüm halkımızı davet ediyorum” dedi.
Haber :
Bu Haber 186 defa okundu
ETİKETLER : Yazdır
Çok Okunanlar
» Henüz BUGÜN Haber Görünmüyor















